perjantai 19. lokakuuta 2012

MICHAEL KORS UUTUUDET MESSUILLA



Ajattelin vinkata teille, jotka olette I love me -messuille menossa, että "blogikellonakin" tunnettu Michael Korsin uutuuksia on nähtävillä Oy Perkon osastolla messukeskuksen toisessa kerroksessa GSW alueella.
Osastolta löytyy Korsin lisäksi kellomerkit : Seiko ( seuraava kello-ostokseni ;) , Emporio Armani, DKNY jne.
Kellojen lisäksi  Suomalaisen  Paletti Jewelryn ihanat korut.

 Ps. Koruista tulossa marraskuussa arvonta :) 





4 kommenttia :

  1. Oijoijoi, Michael Korsin kellot <3 Onneksi on oma aarre, jonka saa taas huomenna sujauttaa ranteeseen. Mä vaan rakastan omaani ja se on todellinen aarre.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä malli sinulla on? Mulla on muutama Korsin kello, ja on ne kyllä kivoja, toinen niistä kultainen " blogimalli haha " .

      Poista
    2. Mä en koskaan ole pistänyt mieleeni malliani, mutta uskoisin, että mun mallini on MK5166 Jet Set. Ei se kaikkein isoin versio vaan vähän pienempi (iso kuitenkin) ja bling bling-timantteja.

      (joo, on se MK5166, kävin tarkistaa)

      Poista
    3. Mun kello on MK5166 Jet set. Ei se kaikkein iso, vaan astetta pienempi timanteilla. :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi !