torstai 10. tammikuuta 2013

Kosmetiikka ostolista





   Kosmetiikka tuppaa loppumaan aina samaan aikaan ja se tietää lovea kukkarolle. Mieheni on lähdössä työmatkalle, joten ajattelin hyödyntää hieman reissua tilatakseni muutamat " must " kosmetiikkatuotteet hiukan edullisemmalla samalla. Yleensä pyrin tekemään isommat kosmetiikka hankinnat kentältä / laivalta, säästää edes hiukan. Minulle on kertynyt vuosien saatossa joitakin tuotteita, joista en osaa vaihtaa toiseen, sillä olen ollut niin tyytyväinen niihin. Ihan pakollinen ostos on päivävoide. Pitkään olen käyttänyt Cliniquen päivävoidetta, etenkin näin talvella sillä ihoni on kuivempi. Voide kosteuttaa kivasti. Tuotteessa on mukana aurinkosuoja, mikä on myös plussaa! Nyt kevättä kohden voisin vaihtelun vuoksi kokeilla jotain toista tuotetta. Pitäisikin käydä katselemassa
vaihtoehtoja. Diorin lip maximaizer vetelee ihan viimeisiään. En niinkään ole huomannut turvottavaa vaikutusta hih, eikä huuleni kyllä sellaista kaipaakaan, mutta tuotteen koostumukseen olen täysin koukussa. Rakastan huulikiiltoja joten riippuvuus mahdollisesti johtuu siitä. Estée Lauderin idealist seerumi taas on roikkunut ostoslistalla tovin, en ole vain raaskinut hankkia sitä. Saman merkin yöseerumi minulla jo on ja siihen olen ollut todella tyytyväinen.

 KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA  JA KAAPPI TÄYNNÄ SEERUMEITA..tätä naisen elämää...

Sen lisäksi ostoslistallani olisi vielä Estée Lauderin DayWear Sheer Tint Release.. lähinnätulevaa kesää ajatellen, sillä en tykkää käyttää kesällä meikkivoidetta.  Tämä voide kuitenkin tasoittaa ihoa kauniisti tuoden samalla kauniin päivettyneen hehkun. Voin uskoa, että mieheni hyppii taas riemusta suunnistaessaan ostoslistani kanssa kentällä. Hmm.. ehkä voisinkin tehdä reissuun mukaan kuvakollaasin, helpottaakseni shoppailua !

Onko teillä jotain kosmetiikkatuotetta, jota ilman ette pärjää?

ps. Päivävoide vinkkejä saa antaa ;) !


5 kommenttia :

  1. Samoin käy aina mullakin, kaikku loppuu samaan aikaan! Mulle cliniquen myyjä suositteli tuota samaa "ryppyvoidetta" kun sulla tuossa kuvassa. Olisi kuullemma pitänyt alkaa käyttämään jo pari vuotta sitten /eli 25v eteenpäin!) kääks.
    Mulla on nyt vichyn joku pumppu-voide, oon tykännyt. Samoin ihan garnierin bb-voiteeseen olen tykästynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ollut hyvää :) ja tietysti kesää kohden
      Tuo aurinkosuoja on hyvä extra! Pitääkin tutustua noihin mainitsemiisi tuotteisiin :)

      Poista
  2. Diorin Balck Out waterproof ripsari on ihan must tällaisille suorille ja ohuille ripsille, kuin mulla! :)

    VastaaPoista
  3. Just eilen tein postauksen omaan blogiini mun lempikosmetiikkajutuista. Johonkin kun tykästyy niin ei tuotteen vaihtaminen tule kuuloonkaan :)
    http://www.girlsonthewing.com/2013/01/09/girl-on-fire/

    VastaaPoista
  4. Tuo Dior huulikiilto on ihana! Toinen hyvä ja ehkä vielä parempi on Bare Mineralsin lipmaximizer huulikiilto. :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !