keskiviikko 23. tammikuuta 2013

raskausajan ruokahimot



    Juuri vähän aikaa sitten ystäväni kyseli, onko minulla jotain erityistä himoa johonkin tiettyyn ruokaan nyt raskaana.. sanoin että ei enää, mutta nyt kun mietin tarkemmin niin on. Olen aivan koukussa avokadon, tomaatin & mozzarellan yhdistelmään ( mozzarellaa ei varmaankaan kyllä suositella raskaana mutta minkäs teet ), omenat, mehut ja niissä erityisesti Marlin karpalo-rypäle & appelsiinimehu ( ja mehua pitää erityisesti saada aamulla ensimmäisenä, muutaman kerran rakas mieheni on unohtanut sen ja juonut mehut tietysti loppuun ), LAKUJÄÄTELÖ nam..
Ja nyt juuri tekee ihan älyttömästi mieli laskiaispullia, asialle täytyy varmasti tehdä jotain vielä tänään.

Onko teillä ollut tai on jotain erityisiä raskausajan mielitekoja tai mitä ette voinut sietää?
Itselläni himot on vaihdellut, se mitä tänään tekee mieli saattaa huomenna yököttää!


 Mukavaa päivää teille.. itse kärvistelin koko illan & yön migreenin kourissa, joten nukkumattia
en ole vielä tavannutkaan. Mahtava päivä siis edessä ikiliikkuja taaperoni kera 0h unilla.

4 kommenttia :

  1. Ihania noi ed. postauksen marokkolaisjutskut. Osui ja upposi :)

    Onneksi olkoon, mulla on mennyt ihan ohi tälläiset raskausuutiset <3 Ekasta mulla oli ihan mieletön himo BigMacin majoneesiin. Mies söi loppuhampparin sen jälkeen, kun mä olin nuollut majoneesit pois :D Sitten kirpeät omput kuului himotuksiin.

    Tokassa raskaudessa himoitsin juustoja; lähinnä noita ei sallittuja -juustoja. Sekä suklaata. Ja betoninhajua :)

    Voi, yritähän lepäillä siellä päivän mittaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Kiitos Maria :) haha sun himoja.. juustohimoja on kyllä täälläkin!
      Betoninhaju!!!!! :)

      Poista
  2. Huh tsemppiä sulle päivään, varmasti väsyttää! Mulla on kotona yksi tasan 2-vuotias ja yksi 3 kk - kahvi ja pulla piristää päivää aina jos väsyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Kiitos, selvisin kyllä, poika on vähentänyt päikkäreitäkin vaan tunnin mittaisiksi, mutta kummasti tunnin unet itsellekin auttoi hiukan. Alkaa kroppa olla valmis tuleviin yövalvomisiin, joten ehkä siksi jaksoin päivän hyvin.

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi !