keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Shortsit




         Omaan kesävaatetukseeni kuuluvat vahvasti shortsit joten pitäähän pikkuneidilläkin muutamat olla. Tässä uusimmat Benettonilta. Suloiset farkkuversiot :) Nyt täytyy kyllä pysyä kaupoista pois, sillä pian alkaa alennusmyynnit, joihin minulla ei ole asiaa myöskään :) 
Olen miettinyt laittaisinko tänne blogiin pieniä lastenvaatteita myyntiin, olisiko kiinnostuneita ? Kaikkea, kun ei voi millään säästää, vaikka haikeaahan niistä on luopua. Jotain rakkaimpia toki säästän lapsille muistoksi, kaapit vaan ei anna periksi säästää kaikkea.

6 kommenttia :

  1. Kyllä olisi loistava idea laittaa vaatteita tänne myyntiin ! Tykkään hirveästi tyylistäsi pukea lapsiasi ja minulla kotona onkin pikkuinen poika jolle varmasti kelpaisi poikasi vanhoja vaatteita :)

    VastaaPoista
  2. Samoin, olen kiinnostunut..mutta meille olisi tervetulleita myöskin pojan vaatteet koosta 86 ylöspäin eli jos vaan löytyy niin olisin kiinnostunut :)) Ja tyyli on juurikin makuuni teillä!! <3 Onnin äiti

    VastaaPoista
  3. hei, iha loistava idea!! ilman muuta alat myymää jos vaan jaksat, minä oon ainaki kiinnostunut. ps. sulla on kiva blogi
    t. seuraaja joka ei ole aijemmin kommentoinut :)

    VastaaPoista
  4. Pojan vaatteet koosta 68 ylöspäin kiinnostavat :) loistava idea jos sinulla vaan aikaa riittää :)

    VastaaPoista

  5. No niin eli sellaista järkkäämään :)
    Mahtavaa että innostusta löytyy :)

    VastaaPoista
  6. Ja tänne kelpaisi tyttövauvan vaatteet :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !