maanantai 29. helmikuuta 2016

Uudet lenkkarit



  Kevättä kohden mennään kovaa vauhtia, joten tuli himo ostaa uudet lenkkarit. Edelliset mustat Nike Roshe Run lenkkarini ovat toki yhä käytössä ja ovatkin yhdet mukavimmista kengistä mitä omistan. Sovitettuani näitä harmaita versioita, en vain voinut olla ostamatta. Niin ihanat jalassa ja kauniin sävyiset. Näitä tosin aion säästellä tulevilta hiekkalaatikkoleikeiltä lasten kanssa. Sävy sävyyn lenkkareiden kanssa on uusi tyylikäs Joco kahvimukini. Näitä meillä on ennestään mustana ja valkoisena ja olen tykännyt kovasti. Olen nyt reilun kuukauden päivät ollut itse ilman kahvia vatsani takia, mutta tästä mukista maistuu muukin hyvälle.
 
Aurinkoista karkauspäivää kaikille !
 

7 kommenttia :

  1. Ihanat kengät!!
    Mä olen haaveillut vastaavista mustina <3

    VastaaPoista
  2. Nuo on kyllä niin hyvät jalassa. Itselläni mustat tuollaiset ja voisin kyllä haluta vielä valkoiset :)

    VastaaPoista
  3. Mulla just nuo samat harmaat. Alussa en osannut käyttää (koska en oo lenkkarityyppiä paitsi lenkkeillessä :D ) mutta sittemmin olen huomannut vetäiseväni nuo aina jalkaani kun lähden käymään kaupassa tai kirjastossa tai missä vaan :D Nyt halajan samoja mustana. Ja jotain valkoisia myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niin hyvät jalassa ja näyttää kivoille :)

      Poista
  4. Hei Hanna!�� Ihanat kengät! Voisinko ehdottaa postaustoiveen lasten kevät/kesä vaatetuksesta? Olen itse kahden pienen lapsen äiti ja olisi ihana saada vinkkejä ja ideoita. Tyylisi on aivan ihana! ��

    Terv. Kirsi

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !